49°27´45.249´´N, 17°58´36.107´´E

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 81 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

49°27´45.249´´N, 17°58´36.107´´E koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
81 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
49°27´45.249´´N, 17°58´36.107´´E koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)

49°27´45.249´´N, 17°58´36.107´´E koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
86 Kč
Skladem (odeslání ihned)

49°27´45.249´´N, 17°58´36.107´´E koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
87 Kč
Skladem (odeslání ihned)

49°27´45.249´´N, 17°58´36.107´´E koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
87 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Básnická prvotina Anny Prstkové (*1994) vychází díky jejím úspěchům v literární soutěži Ortenova Kutná Hora, vydává ji Klub rodáků Kutné Hory ve spolupráci s nakladatelstvím JT's a je pokračováním respektované edice První knížky. Název je souřadnicí porodnice, kde se Anna narodila. Mapy, místa…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 49°27´45.249´´N, 17°58´36.107´´E je 86 Kč

Výběr knih vydavatele JaS nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele JaS nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.