Idioti 21. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 78 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Idioti 21. století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
78 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Idioti 21. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
83 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Idioti 21. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Idioti 21. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Idioti 21. století koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
81 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Idioti 21. století - Evans-Tvrtković Vesna. Miki je jednoznačný antihrdina – egoista, cynik a celkově nesympatický člověk. Tento sobec do morku kostí se rozhodne, že napíše studii o manipulaci lidí. Sleduje čtyři přátele, kterým hodlá vnutit vlastní pohled na svět, chce je přetvořit…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Idioti 21. století je 86 Kč

Výběr knih vydavatele JaS nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele JaS nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.