Fastfood

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 114 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fastfood koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
114 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fastfood koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
123 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fastfood koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
123 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fastfood koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
129 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Fastfood koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
130 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Fastfood - Kozelka Milan. Poslední autorizovaná kniha spisovatele, básníka a performera Milana Kozelky, která volně uzavírá trilogii provokativních sbírek bísní Semeniště zmrdů a Teteliště zmrdů. Ve Fastfoodu se Kozelka nevyhýbá ostřejším komentářům doby s ironií sobě vlastní, ubývá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fastfood je 123 Kč

Výběr knih autora Milan Kozelka

Zobrazit všechny knihy autora Milan Kozelka
Výběr knih vydavatele JaS nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele JaS nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.