50 Maths Ideas You Really Need to Know

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

50 Maths Ideas You Really Need to Know koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

50 Maths Ideas You Really Need to Know koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis

In a series of 50 accessible essays, Tony Crilly explains and introduces the mathematical laws and principles - ancient and modern, theoretical and practical, everyday and esoteric - that allow us to understand the world around us.From Pascal's triangle to money management, ideas of…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 50 Maths Ideas You Really Need to Know je 247 Kč

Výběr knih autora Tony Crilly

Zobrazit všechny knihy autora Tony Crilly
Výběr knih vydavatele Quercus publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Quercus publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.