50 nejzdravějších superpotravin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 216 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

50 nejzdravějších superpotravin koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

50 nejzdravějších superpotravin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
50 nejzdravějších superpotravin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když se dobře najíme, cítíme se sytí. Jenže snědli jsme opravdu to, co naše tělo potřebovalo ze všeho nejvíce? Pokud ne, tak vlastně umíráme hlady nad plným talířem, protože nám chybí látky potřebné k uchování zdraví. Autorka uvádí prokázané účinky takzvaných superpotravin při léčení infarktu,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 50 nejzdravějších superpotravin je 213 Kč

Výběr knih autora Brigitte Hamannová

Zobrazit všechny knihy autora Brigitte Hamannová
Výběr knih vydavatele Dialog

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dialog
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.