Bezpečí na internetu pro všechny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 258 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bezpečí na internetu pro všechny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bezpečí na internetu pro všechny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bezpečí na internetu pro všechny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Bezpečí na internetu pro všechny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Není skladem

Krátký popis
Uživatelé internetu jsou vystaveni trvalým hrozbám, aniž by o tom věděli. Například podvodným webovým stránkám, útokům hackerů i úřednímu špiclování. Kdo si nedá pozor, dá se snadno překvapit, podvést a dokonce i ožebračit. Tato kniha vyjmenovává bezpečnostní rizika a nebezpečí hrozící…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bezpečí na internetu pro všechny je 283 Kč

Výběr knih vydavatele Dialog

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dialog
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.