Česká přísloví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 131 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Česká přísloví koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
131 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká přísloví koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká přísloví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
157 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Lež má krátké nohy, Strach má velké oči, Bez práce nejsou koláče, Stará láska nerezaví, Jablko nepadá daleko od stromu, V nouzi poznáš přítele, Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá a mnohá další česká přísloví vyjevují moudrost, vtip i poetiku desítek generací předků, navíc umocněné ilustracemi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Česká přísloví je 150 Kč

Výběr knih autora Josef Lada

Zobrazit všechny knihy autora Josef Lada
Výběr knih vydavatele Dialog

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dialog
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.