50 Psychology Ideas You Really Need to Know

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

50 Psychology Ideas You Really Need to Know koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

50 Psychology Ideas You Really Need to Know koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

50 Psychology Ideas You Really Need to Know koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
431 Kč
Není skladem

Krátký popis

In a series of 50 accessible essays, Adrian Furnham introduces and explains key theories around clinical and developmental psychology, behaviourism, society and personality, cognitive psychology and individual differences.From understanding emotions to detecting perception, Freud's…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 50 Psychology Ideas You Really Need to Know je 316 Kč

Výběr knih autora Adrian Furnham

Zobrazit všechny knihy autora Adrian Furnham
Výběr knih vydavatele Quercus publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Quercus publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.