555 samolepek - Farma

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 116 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

555 samolepek - Farma koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
116 Kč
Skladem (odeslání ihned)

555 samolepek - Farma koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

555 samolepek - Farma koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Více než 555 samolepek čeká na tebe a tvou představivosti v tomto úžasném sešitě! Vyhrň si rukávy a vrhni se do práce na farmě, kde je vždy co dělat! Pomoz farmáři pochytat hladové kozy a nezbedná selata, sklidit úrodu na poli, zasadit stromy či během zimy odklidit sníh. Doplňuj podle vlastní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 555 samolepek - Farma je 122 Kč

Výběr knih autora Joshua George

Zobrazit všechny knihy autora Joshua George
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.