Hledej a najdi - Vozidla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 119 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Hledej a najdi - Vozidla koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hledej a najdi - Vozidla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Hledej a najdi - Vozidla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Hledej a najdi - Vozidla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
111 Kč
Není skladem

Krátký popis
Najdi více než 1000 různých předmětů schovaných v obrázcích. Procvičuj své smysly nad rozmanitými výjevy ze světa dopravních vozidel.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Hledej a najdi - Vozidla je 126 Kč

Výběr knih autora Joshua George

Zobrazit všechny knihy autora Joshua George
Výběr knih vydavatele Svojtka&Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka&Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.