Jak zbohatnout aneb Co chudí nevědí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 269 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak zbohatnout aneb Co chudí nevědí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak zbohatnout aneb Co chudí nevědí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak zbohatnout aneb Co chudí nevědí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak zbohatnout aneb Co chudí nevědí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
331 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jak zbohatnout aneb Co chudí nevědí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
251 Kč
Není skladem

Krátký popis
Udělejte vše pro to, aby vaše peníze pracovaly za vás a vy jste mohli strávit život jinak, než prací pro peníze. Třeba cestováním, hraním se svými dětmi nebo hledáním dárků pro své milované, udělejte to hned. Odhalte filosofii trefy a odpálkujte chudobu mimo životní hrací plochu jednou pro vždy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak zbohatnout aneb Co chudí nevědí je 292 Kč

Výběr knih autora Vladimír Procházka

Zobrazit všechny knihy autora Vladimír Procházka
Výběr knih vydavatele Plot

Zobrazit všechny knihy vydavatele Plot
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.