77 tipů pro zdravé srdce - Celý život fit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

77 tipů pro zdravé srdce - Celý život fit koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

77 tipů pro zdravé srdce - Celý život fit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

77 tipů pro zdravé srdce - Celý život fit koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

77 tipů pro zdravé srdce - Celý život fit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

77 tipů pro zdravé srdce - Celý život fit koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Celý život fit ‒ jak si udržet mladé cévy a snížit riziko infarktu Renomovaný autor bestsellerů o zdravém životním stylu Dr. Ulrich Strunz vytvořil přehledný, srozumitelný a snadno proveditelný program pro zdravé srdce, který může kdokoli použít k trvalému snížení rizikových faktorů…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 77 tipů pro zdravé srdce - Celý život fit je 344 Kč

Výběr knih autora Ulrich Strunz

Zobrazit všechny knihy autora Ulrich Strunz
Výběr knih vydavatele Kazda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kazda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.