Acidobazická rovnováha - Klíč ke zdraví a pohodě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 289 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Acidobazická rovnováha - Klíč ke zdraví a pohodě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Acidobazická rovnováha - Klíč ke zdraví a pohodě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Acidobazická rovnováha - Klíč ke zdraví a pohodě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Acidobazická rovnováha - Klíč ke zdraví a pohodě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Acidobazická rovnováha - Klíč ke zdraví a pohodě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Podtitul: Klíč ke zdraví a pohodě Nevyvážená acidobazická rovnováha může vést k nejrůznějším problémům, ale také civilizačním chorobám, jako je dna, alergie a revma. Obnovením rovnováhy – zejména prostřednictvím stravy bohaté na zásadité látky – lze mnohé z těchto potíží zmírnit nebo dokonce…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Acidobazická rovnováha - Klíč ke zdraví a pohodě je 327 Kč

Výběr knih autora Eva-Maria Kraske

Zobrazit všechny knihy autora Eva-Maria Kraske
Výběr knih vydavatele Kazda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kazda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.