Ažka, kočka na dožití a další úsměvné příběhy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 273 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ažka, kočka na dožití a další úsměvné příběhy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ažka, kočka na dožití a další úsměvné příběhy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
307 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ažka, kočka na dožití a další úsměvné příběhy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ažka, kočka na dožití a další úsměvné příběhy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ažka, kočka na dožití a další úsměvné příběhy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Úsměvné příběhy plné laskavého humoru ze života domácích mazlíčků jsou pohlazením po duši nejen pro milovníky zvířat. Autorka nás baví veselými historkami o soužití člověka se zvířaty, které si jako domácí mazlíčky mnohdy ani nedovedeme představit. Překvapí nás napínavým povídáním o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ažka, kočka na dožití a další úsměvné příběhy je 324 Kč

Výběr knih autora Salajková Miroslava

Zobrazit všechny knihy autora Salajková Miroslava
Výběr knih vydavatele Kazda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kazda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.