Angelika Frankenstein Makes Her Match

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Angelika Frankenstein Makes Her Match koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angelika Frankenstein Makes Her Match koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Angelika Frankenstein Makes Her Match koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
345 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angelika Frankenstein Makes Her Match koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
346 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angelika Frankenstein Makes Her Match koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angelika Frankenstein Makes Her Match koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Angelika Frankenstein Makes Her Match koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
From the worldwide bestselling author of The Hating Game, comes a sweet and spicy rom-com that imagines Victor Frankenstein's sheltered younger sister, and her attempts to create the perfect man . . .

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Angelika Frankenstein Makes Her Match je 281 Kč

Výběr knih autora Thorne Sally

Zobrazit všechny knihy autora Thorne Sally
Výběr knih vydavatele Piatkus Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Piatkus Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.