A Brief History of Living Forever, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Brief History of Living Forever, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Brief History of Living Forever, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Brief History of Living Forever, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

A Brief History of Living Forever, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Krátký popis
FROM THE AUTHOR OF SPACEMAN OF BOHEMIA, SOON TO BE A MAJOR NETFLIX FILM STARRING ADAM SANDLER AND CAREY MULLIGAN'Ambitious, exciting . . . touches of Don DeLillo' Daily Telegraph'A Kurt Vonnegut-like satirical touch' New York Times'Inventive and heartfelt . . . packs a walloping punch'…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Brief History of Living Forever, 1. vydání je 248 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Kalfař

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Kalfař
Výběr knih vydavatele Hodder & Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder & Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.