A Brief History of Living Forever

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Brief History of Living Forever koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Brief History of Living Forever koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Brief History of Living Forever koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Brief History of Living Forever koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
A Brief History of Living Forever koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
451 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Brief History of Living Forever koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
321 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Sci-fi od společnosti Sceptre.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Brief History of Living Forever je 292 Kč

Výběr knih autora Jaroslav Kalfař

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Kalfař
Výběr knih vydavatele Hodder & Stoughton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder & Stoughton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.