A Child's Introduction to Hip-Hop

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 451 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Child's Introduction to Hip-Hop koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
451 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
A Child's Introduction to Hip-Hop koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
451 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
This definitive guide to hip-hop teaches kids about the history and world-wide cultural impact of the genre, covering everyone from early heroes like The Sugar Hill Gang, Kurtis Blow, and Run D.M.C., to modern day titans like Kanye West, Cardi B, and Kendrick Lamar.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Child's Introduction to Hip-Hop je 451 Kč

Výběr knih vydavatele Running Press,U.S.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Running Press,U.S.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.