A History of Interior Design Fifth Edition

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 625 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A History of Interior Design Fifth Edition koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Unrivalled and wide-ranging history of interior design from prehistory to the present day. This fully updated fifth edition includes over 730 images, most in colour

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A History of Interior Design Fifth Edition je 1 625 Kč

Výběr knih autorů Judith Gura , John Pile , Drew Plunkett

Zobrazit všechny knihy autora Judith Gura, John Pile, Drew Plunkett
Výběr knih vydavatele Quercus publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Quercus publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.