A Little Book for Christmas

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 144 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Little Book for Christmas koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
144 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Little Book for Christmas koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
175 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Christmas is the favourite time of the year for many of us, with present exchanges, food & drink and socialising with friends & family at the top of the agenda. But what are the true origins and meaning of this seemingly inexhaustible celebration? Although most of our current customs only go…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Little Book for Christmas je 159 Kč

Výběr knih autora Hippo! Orange

Zobrazit všechny knihy autora Hippo! Orange
Výběr knih vydavatele Welbeck Publishing Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Welbeck Publishing Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.