´I can´t imagine anything worse´ : A Salute to Prince Philip (in his own words)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

´I can´t imagine anything worse´ : A Salute to Prince Philip (in his own words) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)

´I can´t imagine anything worse´ : A Salute to Prince Philip (in his own words) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

´I can´t imagine anything worse´ : A Salute to Prince Philip (in his own words) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
150 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Prince Philip was a man of many, many words. For almost eighty years since he first entered the public's eye, Prince Philip had been telling the world exactly what he thought of it. Over the years, Prince Philip's quips and wisecracks have been labelled as shocking and even outrageous, but at…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy ´I can´t imagine anything worse´ : A Salute to Prince Philip (in his own words) je 165 Kč

Výběr knih autora Hippo! Orange

Zobrazit všechny knihy autora Hippo! Orange
Výběr knih vydavatele Welbeck Publishing Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Welbeck Publishing Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.