Aliss at the Fire — WINNER OF THE 2023 NOBEL PRIZE IN LITERATURE

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aliss at the Fire — WINNER OF THE 2023 NOBEL PRIZE IN LITERATURE koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aliss at the Fire — WINNER OF THE 2023 NOBEL PRIZE IN LITERATURE koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Aliss at the Fire — WINNER OF THE 2023 NOBEL PRIZE IN LITERATURE koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
A haunting exploration of love and loss by the Beckett of the twenty-first century (Le Monde).

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aliss at the Fire — WINNER OF THE 2023 NOBEL PRIZE IN LITERATURE je 237 Kč

Výběr knih autora Jon Fosse

Zobrazit všechny knihy autora Jon Fosse
Výběr knih vydavatele Fitzcarraldo Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fitzcarraldo Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.