Books of Jacob

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 558 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Books of Jacob koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
558 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Books of Jacob koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
633 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
In The Books of Jacob, Tokarczuk traverses the Hapsburg and Ottoman Empires and the Polish-Lithuanian Commonwealth in search of Jacob Frank, a highly controversial historical figure from the eighteenth century and the leader of a mysterious, heretical Jewish splinter group that converted at…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Books of Jacob je 595 Kč

Výběr knih autora Olga Tokarczuk

Zobrazit všechny knihy autora Olga Tokarczuk
Výběr knih vydavatele Fitzcarraldo Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fitzcarraldo Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.