A Pocket Guide to Nike

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 398 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Pocket Guide to Nike koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
462 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Pocket Guide to Nike koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
489 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Pocket Guide to Nike koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
398 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Discover the legendary story of Nike, where innovation and a signature swoosh took the world by storm. In this illustrated guide, style writer Josh Sims explores the rise of the world's biggest sportswear company from its humble beginnings in Oregon to global fashion monolith. Featuring all of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Pocket Guide to Nike je 449 Kč

Výběr knih autora Josh Sims

Zobrazit všechny knihy autora Josh Sims
Výběr knih vydavatele Quercus publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Quercus publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.