Room of One's Own

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 125 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Room of One's Own koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Room of One's Own koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Room of One's Own koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Room of One's Own koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Room of One's Own koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
125 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 4 další varianty  
Room of One's Own koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
133 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Room of One's Own koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
212 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Room of One's Own koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Room of One's Own koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A seminal, widely studied feminist polemic that touches on both literature and politics, A Room of One's Own is essential reading for those wishing to understand the progress that has been made in women's rights and the struggles that still lie ahead.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Room of One's Own je 185 Kč

Výběr knih autora Virginia Woolf

Zobrazit všechny knihy autora Virginia Woolf
Výběr knih vydavatele Alma Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alma Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.