A View from the Stars

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A View from the Stars koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A View from the Stars koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 2 další varianty  
A View from the Stars koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
500 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

A View from the Stars koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
744 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

A View from the Stars koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Není skladem

Krátký popis
''We’re mysterious aliens in the crowd. We jump like fleas from future to past and back again, and float like clouds of gas between nebulae; in a flash, we can reach the edge of the universe, or tunnel into a quark, or swim within a star-core... We’re as unassuming as fireflies, yet our numbers…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A View from the Stars je 423 Kč

Výběr knih autora Cixin Liu

Zobrazit všechny knihy autora Cixin Liu
Výběr knih vydavatele Bloomsbury Publishing PLC

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bloomsbury Publishing PLC
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.