The Three-Body Problem Boxset

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 1 062 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Three-Body Problem Boxset koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 062 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The Three-Body Problem Boxset koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
778 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
The Three-Body Problem Boxset koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
783 Kč
Není skladem

The Three-Body Problem Boxset koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 036 Kč
Není skladem

The Three-Body Problem Boxset koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
918 Kč
Není skladem

Krátký popis
SOON TO BE A MAJOR NETFLIX SERIES THE AWARD-WINNING, CRITICALLY ACCLAIMED, MILLION-COPY-SELLING SCI-FI PHENOMENON Imagine a universe patrolled by numberless and nameless predators. Imagine what might happen to any civilisation unwise enough to broadcast its location. This is Cixin Liu's THREE…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Three-Body Problem Boxset je 915 Kč

Výběr knih autora Cixin Liu

Zobrazit všechny knihy autora Cixin Liu
Výběr knih vydavatele Head of Zeus Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Head of Zeus Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.