The Dark Forest (2)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 238 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Dark Forest (2) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
The Dark Forest (2) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Dark Forest (2) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Dark Forest (2) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Dark Forest (2) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
284 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, The Dark Forest (2), Autoři : Cixin Liu, Rok vydání : 2016,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Dark Forest (2) je 297 Kč

Výběr knih autora Cixin Liu

Zobrazit všechny knihy autora Cixin Liu
Výběr knih vydavatele Head of Zeus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Head of Zeus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.