A Woman in Berlin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A Woman in Berlin koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A Woman in Berlin koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
317 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, A Woman in Berlin, Autoři : Anonymous, Rok vydání : 2011, Název v originále : Eine Frau in Berlin

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A Woman in Berlin je 315 Kč

Výběr knih autorů Anonymous , Rok vydání : 2011

Zobrazit všechny knihy autora Anonymous, Rok vydání : 2011
Výběr knih vydavatele Little, Brown

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.