Diary of an Oxygen Thief

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 253 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diary of an Oxygen Thief koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
253 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Diary of an Oxygen Thief koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diary of an Oxygen Thief koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diary of an Oxygen Thief koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
306 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hurt people hurt people.Say there was a novel in which Holden Caulfield was an alcoholic and Lolita was a photographer's assistant and, somehow, they met in Bright Lights, Big City. He's blinded by love. She by ambition. Diary of an Oxygen Thief is an honest, hilarious, and heartrending novel,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diary of an Oxygen Thief je 275 Kč

Výběr knih autora Anonymous

Zobrazit všechny knihy autora Anonymous
Výběr knih vydavatele Little, Brown

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little, Brown
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.