Abeceda ze zahrádky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Abeceda ze zahrádky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abeceda ze zahrádky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abeceda ze zahrádky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
216 Kč
Není skladem

Abeceda ze zahrádky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
235 Kč
Není skladem

Krátký popis

Malá myška je velmi zvídavé kvítko a touží se naučit číst. Její maminka ji posílá do zahrady, aby se naučila abecedu. A tam začíná dobrodružství! Myška musí projít celou zahradou, aby našla všechna písmenka. Během cesty se setkává s ovocem a zeleninou – angreštem, bramborami, cibulí,…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Abeceda ze zahrádky je 232 Kč

Výběr knih vydavatele Klika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Klika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.