Agonie nebo kolaps

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 147 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Agonie nebo kolaps koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
147 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agonie nebo kolaps koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
170 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Agonie nebo kolaps koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
143 Kč
Není skladem

Agonie nebo kolaps koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
156 Kč
Není skladem

Krátký popis

Tato autorova čtrnáctá knížka je v podstatě pokračováním jeho Poslední šance. Obsahuje celou stovku básniček a šedesát osm aforismů, jejichž cílem je, aby si čtenář uvědomil, že každý jedinec je důležitým prvkem celé společnosti. V knížce zaznívá i kritika současného dění v podobě satirické…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Agonie nebo kolaps je 154 Kč

Výběr knih autora Jan Žák

Zobrazit všechny knihy autora Jan Žák
Výběr knih vydavatele Klika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Klika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.