Ach jo, to by se policistovi stávat nemělo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ach jo, to by se policistovi stávat nemělo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ach jo, to by se policistovi stávat nemělo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ach jo, to by se policistovi stávat nemělo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ach jo, to by se policistovi stávat nemělo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Není skladem

Ach jo, to by se policistovi stávat nemělo koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Je možné, aby český policista zažíval podobné maléry a trapasy jako filmoví hrdinové Johnny English nebo inspektor Clouseau? Pro mladého začínajícího policistu Sváťu žádný problém. Jakmile nastoupí k policii, hned první den se dostane do velkého průšvihu, po kterém očekává okamžitý vyhazov.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ach jo, to by se policistovi stávat nemělo je 239 Kč

Výběr knih vydavatele Klika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Klika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.