Abecední lapidární minipovídky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 94 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Abecední lapidární minipovídky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abecední lapidární minipovídky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
115 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abecední lapidární minipovídky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
96 Kč
Není skladem

Abecední lapidární minipovídky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
105 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Abecední lapidární minipovídky - Tibitanzl Oldřich. Autor se odhodlal k zajímavému experimentu – ke každému písmenu abecedy sepsal minimálně jeden krátký příběh, přičemž všechna slova v něm obsažená začínají příslušným písmenem. Těmto minipovídkám přitom nechybí pointa ani vtip.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Abecední lapidární minipovídky je 102 Kč

Výběr knih autora Oldřich Tibitanzl

Zobrazit všechny knihy autora Oldřich Tibitanzl
Výběr knih vydavatele Nava

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nava
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.