Básně z mládí naivního

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 51 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Básně z mládí naivního koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
51 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básně z mládí naivního koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
61 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básně z mládí naivního koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
51 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Básně z mládí naivního - Tibitanzl Oldřich. Většinu básní ve sbírce Básně z mládí naivního Oldřich Tibitanzl napsal ve svém mladém věku, tedy ještě před vytvořením básní v jeho knihách Verše až z venkova a Verše až z vesmíru, které vyšly v roce 2017. Podle autorových slov se těmto…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Básně z mládí naivního je 54 Kč

Výběr knih autora Oldřich Tibitanzl

Zobrazit všechny knihy autora Oldřich Tibitanzl
Výběr knih vydavatele Nava

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nava
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.