Abstrakce a vcítění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 342 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Abstrakce a vcítění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abstrakce a vcítění koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
347 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abstrakce a vcítění koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abstrakce a vcítění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Není skladem

Abstrakce a vcítění koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po více než dvaceti letech vychází nový překlad klasického teoretického spisu o umění z roku 1908, který výrazně ovlivnil například českou předválečnou, zejména kubistickou avantgardu. Autor v něm aplikoval psychologický pojem vcítění na dějiny slohů.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Abstrakce a vcítění je 329 Kč

Výběr knih vydavatele Triáda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triáda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.