„Z přirozené potřeby kritického ducha“

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 277 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

„Z přirozené potřeby kritického ducha“ koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

„Z přirozené potřeby kritického ducha“ koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

„Z přirozené potřeby kritického ducha“ koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Není skladem

„Z přirozené potřeby kritického ducha“ koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
285 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na stránkách publikace se sešli autoři, kteří jsou nějakým způsobem osloveni pracemi Zdeňka Vašíčka či jeho životním osudem. První část knihy obsahuje texty, pokoušející se podat souhrnnější obraz Vašíčkova myšlení a životních postojů nebo inspirované a ovlivněné jeho myšlenkami. Druhá sestává…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy „Z přirozené potřeby kritického ducha“ je 283 Kč

Výběr knih vydavatele Triáda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triáda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.