„I vy jste v tomhle pekle?“: Vzpomínky na neblahé roky 1944–1945

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 188 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

„I vy jste v tomhle pekle?“: Vzpomínky na neblahé roky 1944–1945 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

„I vy jste v tomhle pekle?“: Vzpomínky na neblahé roky 1944–1945 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)

„I vy jste v tomhle pekle?“: Vzpomínky na neblahé roky 1944–1945 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)

„I vy jste v tomhle pekle?“: Vzpomínky na neblahé roky 1944–1945 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

„I vy jste v tomhle pekle?“: Vzpomínky na neblahé roky 1944–1945 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
202 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vzpomínky Alžběty Sommerové Lefkovitsové zachycují poslední válečné roky 1944-1945, v nichž byla autorka se svými nejbližšími stižena rasovou persekucí kvůli svému židovskému původu. Do podzimu 1944 žila rodina v Prešově poměrně chráněna díky tomu, že paní Lefkovitsová byla povoláním lékárnice,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy „I vy jste v tomhle pekle?“: Vzpomínky na neblahé roky 1944–1945 je 212 Kč

Výběr knih vydavatele Triáda

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triáda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.