Ach, vy dívky mládím zmítané

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 186 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ach, vy dívky mládím zmítané koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Ach, vy dívky mládím zmítané koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ach, vy dívky mládím zmítané koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ach, vy dívky mládím zmítané koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ach, vy dívky mládím zmítané koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ach, vy dívky mládím zmítané koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Věnuj mi své poprvé. Kazusa je společně se svými kamarádkami členkou literárního klubu. Když jednoho dne probírají, co všechno by chtěly vyzkoušet před smrtí, jedna z nich nadhodí... „sex“. Od té doby na tohle téma narážejí na každém kroku.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ach, vy dívky mládím zmítané je 217 Kč

Výběr knih autora Mari Okada

Zobrazit všechny knihy autora Mari Okada
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.