Ach, vy dívky mládím zmítané 8

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ach, vy dívky mládím zmítané 8 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ach, vy dívky mládím zmítané 8 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nikdy na něj nezapomenu. Na to období, kdy jsme byli všichni úplně nemožní, budu vzpomínat do konce života. Kazusa a její kamarádky se v rámci protestu proti zákazu randění a vyloučení Sonezaki zabarikádovaly ve škole. Jakou asi najdou odpověď tváří v tvář různým pohledům na lásku a pudy?…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Mari Okada

Zobrazit všechny knihy autora Mari Okada
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.