Adaptogeny - Dary přírody pro dlouhověkost a každodenní péči o zdraví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 341 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Adaptogeny - Dary přírody pro dlouhověkost a každodenní péči o zdraví koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
341 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adaptogeny - Dary přírody pro dlouhověkost a každodenní péči o zdraví koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adaptogeny - Dary přírody pro dlouhověkost a každodenní péči o zdraví koupíte na Grada
Grada
343 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Adaptogeny - Dary přírody pro dlouhověkost a každodenní péči o zdraví koupíte na Grada
Grada
365 Kč
Není skladem

Adaptogeny - Dary přírody pro dlouhověkost a každodenní péči o zdraví koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adaptogeny - Dary přírody pro dlouhověkost a každodenní péči o zdraví koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Adaptogeny - Dary přírody pro dlouhověkost a každodenní péči o zdraví koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
365 Kč
Není skladem

Krátký popis
Adaptogeny jsou přírodní látky, které nám pomáhají být odolnější, výkonnější a šťastnější. Bylinářka Adriana Ayales ve své knize představuje ty nejužitečnější z nich a dává nám tak příležitost ujasnit si, kdy sáhnout po ašvagandze, rhodiole či ženšenu a kdy dát přednost například tulsí, mucuně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Adaptogeny - Dary přírody pro dlouhověkost a každodenní péči o zdraví je 360 Kč

Výběr knih autora Ayales Adriana

Zobrazit všechny knihy autora Ayales Adriana
Výběr knih vydavatele Alferia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alferia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.