Biohacking pro ženy - Jak být zdravá, krásná a silná pro své sny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 396 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Biohacking pro ženy - Jak být zdravá, krásná a silná pro své sny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
396 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Biohacking pro ženy - Jak být zdravá, krásná a silná pro své sny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Biohacking pro ženy - Jak být zdravá, krásná a silná pro své sny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Biohacking pro ženy - Jak být zdravá, krásná a silná pro své sny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Biohacking pro ženy - Jak být zdravá, krásná a silná pro své sny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
424 Kč
Není skladem

Krátký popis
Biohacking je proces změny životního stylu, jehož cílem je cítit se lépe. Zdravější, krásnější, silnější. Svět biohackingu kdysi býval doménou otužilých mužů s vyrýsovanými svaly. Pak přišly biohackerky jako Aggie Lal a začaly to měnit. Aggie v Biohackingu pro ženy vysvětluje, že aplikovat…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Biohacking pro ženy - Jak být zdravá, krásná a silná pro své sny je 423 Kč

Výběr knih vydavatele Alferia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alferia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.