Aura, čakry a sebeléčení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aura, čakry a sebeléčení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Aura, čakry a sebeléčení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aura, čakry a sebeléčení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aura, čakry a sebeléčení koupíte na Grada
Grada
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 6 dalších variant  
Aura, čakry a sebeléčení koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aura, čakry a sebeléčení koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aura, čakry a sebeléčení koupíte na Grada
Grada
209 Kč
Není skladem

Aura, čakry a sebeléčení koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Není skladem

Aura, čakry a sebeléčení koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Není skladem

Aura, čakry a sebeléčení koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Není skladem

Aura, čakry a sebeléčení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aura, čakry a sebeléčení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
V knize Aura, čakry a sebeléčení autoři předkládají výsledek deseti let svých osobních zkušeností s energetickou diagnostikou člověka. Věnují se měření aury, přinášejí originální a netradiční pohled na souvislosti mezi aurou, čakrami a fyzickým i psychickým zdravím. Nejde o knihu teorií, ale o…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aura, čakry a sebeléčení je 245 Kč

Výběr knih vydavatele Alferia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alferia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.