Adventures of Sherlock Holmes

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 94 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Adventures of Sherlock Holmes koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
94 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Adventures of Sherlock Holmes koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
244 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Little treasures, the FLAME TREE COLLECTABLE CLASSICS are chosen to create a delightful and timeless home library. Each stunning, gift edition features deluxe cover treatments, ribbon markers, luxury endpapers and gilded edges. The unabridged text is accompanied by a Glossary of Victorian and…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Doyle Conan Sir Arthur , GCSE Collins

Zobrazit všechny knihy autora Doyle Conan Sir Arthur, GCSE Collins
Výběr knih vydavatele Levné knihy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Levné knihy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.