Dobrodružství Sherlocka Holmese (Dvojjazyčné čtení česko-anglické ) (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 104 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dobrodružství Sherlocka Holmese (Dvojjazyčné čtení česko-anglické ) (Defekt) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
104 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dobrodružství Sherlocka Holmese (zkrácené dvojjazyčné vydání) převyprávěné moderním jazykem, pro začínající a mírně pokročilé angličtináře. Veškerou práci Conana Doyla zastínil úspěch Dobrodružství Sherlocka Holmese, která byla vydávána po částech v časopise Strand od roku 1891 a později v roce…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dobrodružství Sherlocka Holmese (Dvojjazyčné čtení česko-anglické ) (Defekt) je 104 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Doyle Conan Sir Arthur, Fernando Aznar
Výběr knih vydavatele SUN

Zobrazit všechny knihy vydavatele SUN
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.