Dobrodružství Sherlocka Holmese / Adventures of Sherlock Holmes (B1-B2)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 164 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dobrodružství Sherlocka Holmese / Adventures of Sherlock Holmes (B1-B2) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
164 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dobrodružství Sherlocka Holmese / Adventures of Sherlock Holmes (B1-B2) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
166 Kč
Není skladem

Dobrodružství Sherlocka Holmese / Adventures of Sherlock Holmes (B1-B2) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dobrodružství Sherlocka Holmese / Adventures of Sherlock Holmes (B1-B2) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Dobrodružství Sherlocka Holmese / Adventures of Sherlock Holmes (B1-B2) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dobrodružství Sherlocka Holmese / Adventures of Sherlock Holmes (B1-B2) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Výběr čtyř příběhů slavného detektiva Sherlocka Holmese obsahuje následující povídky: Skandál v Čechách, kde neporazitelného detektiva překoná ženský důvtip, Ligu zrzavých, příběh o nezdařeném pokusu o velkou bankovní loupež, Případ totožnosti, v němž prostoduchá mladá dědička v den svatby…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dobrodružství Sherlocka Holmese / Adventures of Sherlock Holmes (B1-B2) je 186 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Ashley Davies, Doyle Conan Sir Arthur
Výběr knih vydavatele INFOA

Zobrazit všechny knihy vydavatele INFOA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.