Aféry zámku Ashmore

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 369 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aféry zámku Ashmore koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Aféry zámku Ashmore koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
370 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aféry zámku Ashmore koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
392 Kč
Není skladem

Krátký popis
Anglicko, 1903. Giles, nový gróf zo Staintonu, sa po otcovej smrti snaží zveľadiť rodinné panstvo a na svoju tehotnú manželku Kitty nemá veľa času. Tá žije v strachu pred svokrou, ktorá sa nechce vzdať vedenia domácnosti. Stane sa Kitty jedného dňa skutočnou paňou zámku Ashmore? Možno by…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aféry zámku Ashmore je 377 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Cynthia Harrod-Eagles, Rok vydání : 2024
Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.