Afirmace omalovánky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 232 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Afirmace omalovánky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Afirmace omalovánky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Není skladem

Krátký popis
Barvy a čísla pro nás mají mnoho významů. Všichni máme své osobní číselné vibrace a osobní vibrace barev. Některá z těchto čísel, jako je například naše datum narození, jsou trvalá. Máme rovněž přechodné osobní barvy, které se mění s kalendářem. Když se vědomě obklopujeme svými osobními barvami…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Afirmace omalovánky je 237 Kč

Výběr knih autora Hay L.Louise

Zobrazit všechny knihy autora Hay L.Louise
Výběr knih vydavatele Pragma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pragma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.