Dokážu to! 49 inspiračních karet, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 172 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dokážu to! 49 inspiračních karet, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
172 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dokážu to! 49 inspiračních karet, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dokážu to! 49 inspiračních karet, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
218 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Louise L. Hay, světoznámá uznávaná autorka knihy Miluj svůj život, pro vás vytvořila 49 afirmačních karet zaměřených na osm základních oblastí našeho života: milostné vztahy, bohatství, zdraví, odpuštění, tvořivost, zvládání stresu, úspěch v podnikání, sebevědomí. Rozmístěte si tyto karty doma,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dokážu to! 49 inspiračních karet, 2. vydání je 198 Kč

Výběr knih autora Hay L.Louise

Zobrazit všechny knihy autora Hay L.Louise
Výběr knih vydavatele Synergie

Zobrazit všechny knihy vydavatele Synergie
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.