Myšlenky srdce - inspirační karty

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 123 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Myšlenky srdce - inspirační karty koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
123 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Myšlenky srdce - inspirační karty koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
142 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Myšlenky srdce - inspirační karty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Myšlenky srdce - inspirační karty koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Rozložte tyto karty po vašem bytě či domě, v autě, práci nebo kdekoli jinde, kde je často uvidíte. Nabídněte je přátelům a rodině, abyste tak mohli šířit radost. Každé ráno meditujte s jinou kartou a vnesete tak do svého dne pozitivní energii. Vizualizujte, jak se všechna vaše omezení jedno po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Myšlenky srdce - inspirační karty je 156 Kč

Výběr knih autora Hay L.Louise

Zobrazit všechny knihy autora Hay L.Louise
Výběr knih vydavatele Synergie

Zobrazit všechny knihy vydavatele Synergie
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.